Obavijest o načinu podnošenja pisanog prigovora potrošača

Sukladno čl. 10. st. 4. Zakona o zaštiti potrošača ( Narodne novine , br. 19/22 ) obavještavaju se potrošači da prigovor na kvalitetu naših usluga mogu podnijeti u pisanom obliku:

putem pošte na adresu: 5P INTERNATIONAL d.o.o., Varaždinska cesta 23B, 48 000, Koprivnica ili na e-mail adresu: info@5pinternational.hr

Trgovac je dužan u pisanom obliku, putem pošte ili elektroničke pošte odgovoriti na pisani prigovor potrošača u roku od 15 dana od zaprimanja istog.

Sukladno čl. 27. st. 4. Zakona o zaštiti potrošača obavještavaju se potrošači da nakon primitka odgovora trgovca na pisani prigovor, odnosno po isteku roka za dostavu istog, mogu podnijeti reklamaciju Povjerenstvu za reklamacije potrošača društva 5P INTERNATIONAL d.o.o. osobno, u poslovnim prostorijama Društva ili u pisanom obliku:

putem pošte na adresu: 5P INTERNATIONAL d.o.o., Varaždinska cesta 23, 48 000, Koprivnica ili na e-mail adresu: info@5pinternational.hr

Povjerenstvo je dužno odgovoriti potrošaču na zaprimljenu reklamaciju putem pošte ili elektroničke pošte u roku od 30 dana od zaprimanja reklamacije.

Uprava Društva